1403-04-03 12:20
166
0
90450
فعال سیاسی در گلستان:

مردم خادم جمهور می‌خواهند

یک فعال سیاسی در گلستان با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: رئیس‌جمهور آینده باید بداند مردم خادم جمهور می‌خواهند کسی همانند شهید جمهور که شبانه‌روز برای خدمت به مردم کار کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما، علی سلیمان دوست ظهر امروز با گرامیداشت دههٔ امامت و ولایت در جمع مردم گرگان اظهار کرد: مردم به دنبال رئیس‌جمهوری هستند که خادم جمهور باشد و برای خدمت به مردم، شب و روز نشناسد.  

وی با بیان اینکه رای ما سرنوشت چهار سال کشور را رقم می‌زند، ابراز کرد: باید در انتخابات درست رای دهیم و فرد اصلح را انتخاب کنیم زیرا رای ما حق‌الناس است و با هر رای ما سرنوشت ۸۰ میلیون جمعیت تعیین می‌شود.  

فعال سیاسی در گلستان ابراز کرد: خدامحوری، ولایت فقیه و مردم مهمترین اصولی است که یک رئیس جمهور باید به آن احترام بگذارد خدامحور بودن یعنی خلوص، صبر، مقاومت، ایمان و اقتدار است.

سلیمان دوست خاطرنشان کرد: رئیس جمهور باید بداند با گرفتن پست ریاست جمهوری او خادم و نوکر مردم است و باید با روحیه خستگی‌ناپذیری، شبانه‌روز برای مردم خدمت کند.

وی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور باید تابع محض ولایت‌فقیه باشد، اظهار کرد: مردم کسی را می‌خواهند که برای امنیت و رفاه و پیشرفت کشور، حیثیت خودش را خرج مملکت کند نمی‌توان دم از ولایت بزنیم ولی از ساده‌زیستی پرهیز کنیم.

سلیمان دوست با بیان اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست، افزود: در انتخابات پیش‌رو فرصت خطا کردن نداریم باید به کسی رای دهیم که تمام دغدغه‌اش حل مشکلات مردم باشد.

خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.